Eslimysr95 Hanımlar bugün geceden beri hiç hissetmedim neden acaba yaşayan var mı bu haftalarda bu durumu :)
Snglyd Eslimysr95 forumda bunu çok sık okuyorum canım.20+3üm bende de durumlar öyle.😀 normal sanırım.ama için rahat etsin istersen sağlık ocakları kalp dinleme yapıyor yazmıştı birisi
papatya981 Eslimysr95 dürt biraz ben öyle yapıyorum 🙈 ama içinde sıkıntı oluşturuyorsa sağlık ocaklarinda kalp atisini dinliyorlar gidebilirsin
Esmaonur Eslimysr95 bizde bugün itibariyle 25+4 olduk. Normalde gün içinde en az 50 tekme sayıyordum hiç uyuyan bi bebe değil çok hareketli. Dünden beri hareketsiz dün sadece iki kere hissettim. Bugünde sadece bir kere hissettim. İnşallah her şey normaldir bu durum beni de korkutuyor ama 18 saat uyurlarmış zaten
Aselinkooo Eslimysr95 25+3 dün yok denecek gibiydi hiç hissedemedim belli belirsiz di bugün hissettim içim, rahatladı. Günü gününe uymuyor malesef, 😄 Bigün güzel hissederken Bi gün, hiç yok gibi. 30dan sonra belli bir rutine girermiş.
eso14 Snglyd canımcım haftalarımız ve hatta günlerimiz aynı. İnan bana benim kızım çok hareketlidir maşallah doktorumuzda söyler. Ama son 5 gündür ben çok ama çok az hissettim ve bu geceden beri eski hareketlerini hissetmeye başladım. Ama normalmiş. 28 haftadan sonrası önemli
Snglyd eso14 yaaa 🥰🥰 aynı zamanlarda doğurcaz ozaman inşallah🥰 sağlıkla gelsinler annesi.inşallah doğuncada yormazlar bizi😀😀
eso14 Eslimysr95 yok canım doktorum bana azda olsa yaşadığına dair hareketlerini hissetmen lazım dedi. Kuvvetli olması önemli değil yani. 28 den sonrası bizim için değerli dedi. Bugün Allah’a şükür eski hareketleri gibi kuvvetli hissediyorum ayaktada olsam. Arada böyle olacak kötü düşünme