Merhaba öncelikle korkma, endişelenme !!!!
Ben de Hpv atlattım. Hem de benim siğil değildi. Şans eseri öğrenmiştim ve cin3 tüm.
Bir ameliyat olup rahim ağzımı yakarak temizlediler.
Şimdi öncelikle senin siğil ve bu kadar riskli bir ameliyat olmayacaksın korkma. Bir arkadaşım yaktırdı ve bir kaç aya iyileşti. Hpv iyileşebilen bir durum. Özellikle ilk 2 aşamasında çoğu kişi anlamadan bağışıklık ile atabiliyor. Bir sürü türü var. Çok şanslısın kendisini göstermiş.
Korkma iyi bir doktora git. Rahmi alan doktorları falan duyuyorum. Şok oluyorum. Mutlaka bir kaç doktora gidin.
Benim tavsiyem.
Süleyman Engin akhan Hpv konusunda uzman çok iyi bir Prof.
Aşırı da şeker bir adam. Tavsiye ederim.