Svmaras Merhaba kızlar Haftalık hamileym. Özel bölgemde şey yani alt tarafmda baskı hissediyorum sanki bebek gelecek gibi Allah korusun saniyelik ama sık oluyor normal midir bunu yaşayan varmı dhaa önce??
papatya981 Svmaras evet bende 29 haftalık oldum bende de 28 de başladı bebeğin başı aşağı dönukse baskı oluyormuş bugün doktora gidecem ona da soracam bir risk var mı neyden kaynaklı diye sana da haber ederim istersen 🌼😊
Nisan4523 Svmaras Benim 25.haftadan beridir tam olatak öyle 😃 şu an 37.haftadayız düşünün yani 🙈 32.haftadan sonra baş aşağı döndü ama öncesinde de hep aşağıya baskı yapıyodu. Nerde rahatsa orda takılıyolar anlaşılan. Bi sıkıntı değilmiş bu durum
papatya981 Svmaras şuan çıktım benim bebeğim hep başi aşağıda duruyordu şuan başı yukardaydi ayaklariyla baskı olur cikacakmis gibi hissedebilirsin bu aralar dedi bende evet onu soracaktım bende öyle hissediyorum alt kısmim ağrıyor Baski hissediyorum dedim 😊🌸