Kızlar merak ettiğim bir konu var lütfen cvp verin yumurta catladiginda mi kasıkta ağrı olur yoksa ağrı geçtikten sonra mi çatlamış oluyor benim iki gün boyunca kasıklarımda çok ağrı oldu ikinci günki ağrı daha çoktu ağrıdan yürüyemedim ovülasyon testinde de o iki gün çift çizgiyi görmüştüm sonraki gün ağrım geçti ama ovülasyon testim silikti lütfen cvplayin baya araştırdım genelde ağrı olduğunda çatlıyor denilmiş sizin yaşadıklariniz nasıldi merak ediyorum 🙏