rukiye12 Kizlar 3gündür karnim agriyor yani tam karnim dylde biraz üstü bazi gazim varmis gibi hissediyorum toilete girebiliyorum 4-5kez günde hamileligimin basindan beri isalim doktor isal olmama normal dedi, haftada birgün igne vuruluyorum proluton ve kan sulandirici hap kullaniyorum ( 1kere düsük ve 1kere kürtaj oldum 10haftalikken) suan 28haftamdayim doktorumda suan tatilde, sizce normalmi bu agri ?? Sertlesme felan yok karnimda zaten bebegi fazla hissetmiyorum doktorum normal dedi günde 1kez felan hissediyorum ama korkum erken dogum, bunlar belirtilermi aceba 😔😔😔
Melisahsendursun rukiye12 daha onceden dusuk kurtaj olmussunuz doktora gidin simdi kendi doktorunuz tatilde diye ihmal etmryin baskasina gidin en azindan kafanixda kalmasin
Gulsahh Gayet normal demek pek saglikli bir yorum degil bence doktora gtmelisiniz yani herhangi bir doktora da gitseniz olur cunku daha once dusukleriniz var mutlaka doktora gidin