Merhaba kızlar 4 haftada bir gidiyorum kontrole bugün yine gittim doktoruma sezeryan kaçıncı haftada oluyor hocam diye sordum 39 da alırız ne kadar kalırsa o kadar iyi olur dedi doktorum hastanenin en iyisi diyebilirim o yüzden başka hastaneye gitmiyorum ve bana 4 hafta sonra tekrar gelirsin dedi yarın sabah şeker yüklemesi yapmak için gelirsin dedi 4 kilo almışım toplamda