Merhaba arkadaşlar 12 haftalık gebeyim 1 aya yakındır süren kaşıntılarım vardı cilt kutuluğundan olduğunu düşünüyordum ancak eşimde kaşınmaya başlayınca cildiyeye gittim uyuz olduğunu söyledi doktor verdiği losyon var haftada 1 kullanıyor sadece 2 kere sürülecek ben daha birinci haftadayım ama kaşıntı hiç azalmadı böyle bir durum başına gelen var mı? Ne yapacağımı bilmiyorum bütün evi temizledim herşeyi 60 derecede yıkadım 60 derecede yıkanmayanları poşetledim bir hafta kapalı bekletiyorum ancak hala çok kaşınıyorum lütfen bilgi verin