Haticemustafa7 Arkadaşlar hamileliğin başından beri balgam var çok kötüyüm bu nasıl geçer var mı bilen lütfen yardımcı olun 😥
Bsrbsrrr Haticemustafa7 canım bende de var ben çözüm bulamadım 😢 doktorum kbb yönlendirdi ama onlarda sprey veriyor sadece oda bir işe yaramıyo😭 çözüm bulan varsa bende bekleyim kusturuyo bide beni
Serapcemre Haticemustafa7 bazılarında geçmez örneğin ben ilk bebegımde doguma kdr gecmedi bunda da gecmıyor balgamı cıkarcam die kusuyorm hatta :( çok kötü bir durum bir caresi yok
Haticemustafa7 Bsrbsrrr Evet evet benimde öyle benimki de kusturuyor bende gittim sadece sprey verdi ama hiçbir faydasını görmedim ya 😔
Kapadokyali Haticemustafa7 Yutkunurken böyle kulaginiza da hafif sancı vuruyor mu sanki boğazda bişey varmış gibi sürekli rahatsz ediyor mu