hayalimibekliyorumm Eşimin ardından sıra bana geldi galiba sırt ağrısı boğaz ağrısı öksürük hepsi var 😐 covidde nasıl bir tedavi uygulanıyor hastaneye gitmem gerekir mi 24+1 haftalığım bebeğime zararı olur mu bilgisi olanlar lütfen yazabilir mi 🤦🏻🤲🏻
Sdashn hayalimibekliyorumm canım tedbir amaçlı git test ver kan ver gerekirse kan sulandırıcı başlıyor doktorlar ilaç içemiyoruz bizler bol meyve bol su ile atlatabiliyoruz çok ağrın olursa da parol öneriliyor bende kovitim kan verdim doktorum bana gerek duymadı kan sulandırıcı vermeye burda uygulama da çoğu kişi kullanmış
Nisan4523 hayalimibekliyorumm Ben de haftasonu şüphelenip gitmiştim test vermeye. Şükür negatif çıktım ama 37.haftam olması sebebiyle teste yönlendirirken çok tedirgin oldu oradaki doktorlar. Tüm şeyleri görmek için bi de kan tahlili aldılar. Kanında enfeksiyon var mı yok mu görmek içinmiş. Acil müdahale edilmesi gerekirse hemen yapmak için. Mutlaka gidin. Kan değerleriniz değişirse sıkıntıya girmeyin sonra siz de bebiş de. İnşallah pozitif çıkmaz