Sevgi-clk
8 haftasında falan başladım . 36 hafta itibariyle kestik .
Benim yakın zamanlı bebeğimin anne karnında kalbi durmuştu . 8 haftalık falandı. Kürtajla alındı.
Daha sonra 6-7 ay geçince gebe kaldım.
Dr yine kan gitmez bebeğe ; pıhtı falan atmasın diyerek d kan sulandırıcı verdi . 0,400 lük.
Sizinki kaçlık ?
Hiç bir sıkıntımız yok çok şükür 37 . Haftamız