Yagmurkcr97 canim ben elektirikli kullandim göğsü kanatiyor yaralar yapiyor genellikle hastanalerde var dogum yaptigimda bana onu verdiler ve maf oldum genellikle elektrikliler yara yapiyor ama plastikten iyi cekiyor acısına dayanabilirsen al ama tavsiye etmiyorum ve hamgi pompayi kullanirsan kullan sütun azaliyor bebeginin emmesi sutu cogaltiyor bence sutten kesene kadar calismada okumada sutun olmamasi cok zor kizlar benim suan 12. gunum dogum yapali zaten oglum kuvezde ve suan sutum cok az kesilcek gibi ve piskolojikmen çöktüm emzirmek varken bence pompa kullanmayi düşünmeyin 😢