Nermin_nur1 Kızlar cuma günü özelde randevum var baya heyecanlıyım öğrenmek için . Sizce öğrenir miyim ya ? Çok mu erken ? Sizler en erken kesin olarak ne zaman öğrendiniz ?
hilalmevsim_3467 Nermin_nur1 Bana 14 te aslında belli oluyo ama net olsun 16 yı bekleyelim demişti… Erken belli olan duydum ama değişen de duydum 😊
mirage333 Nermin_nur1 tahmin yapar doktorunuz ama net ögrenmek icin bikac hafta daha beklemeniz gerekir.
Nermin_nur1 bebek- Evet onu bende söyleyeceğin kesinse söyleyin dicem😂 çünkü evde küçük bi parti yapmak istiyorum kesinse kağıda yazdırmak istşyprum 🙈
Klcaysgl Bende gittim ihtimal dedi sinir olmuşdum 🤭 inat ettim biraz geç gidip ihtimale birakmamak için 17+3 de net söyledi cnm 😊