Asyapolat80 Öğretmenim doğum iznine ayrılmamıştım sonraya aktarmak için 33+4 haftadayım sancı çıktığı için hastanede yatıyorum cuma akşamdan beri rapor mu almam gerekiyor yoksa hastanenin burada yattığıma dair bi kagıt mı vermesi gerekiyor bilen var mı?
Asyapolat80 PamirMira 1 hafta kaldı sonra yarıyıl tatili başlayacak o yüzden doğumdan sonraya aktarmak istiyordum
PamirMira Asyapolat80 haklısın ama doğum iznini başlatmayıp rapor almanı çok anlayışla karşılayacaklarını ve kabul edeceklerini düşünmüyorum yine de bi konuş idarecilerinle belli olmaz insiyatiflerine kalmış
Gizmo90 İdareni ara canım rapor aldığında doğum iznin başlar. Anlayışlı bir idaren varsa hastaneden çıkana kadar mazeret izni düzenler. Çok kalacak mısın? 2 3 gün ise mazeret izni düzenlet yanmasın izin hakkın g
Asyapolat80 Gizmo90 anlayışlı idarem yok maalesef durumumu anlattığımda geçmiş olsun bile demeyen bi idare🤦🏻♀️ Bakalım yine de yüzümü kızartıp sorayım çok teşekkürler
Gizmo90 Asyapolat80 o zaman eşin gitsin canım mazeret izni düzenletsinler ben de idareciyim böyle durumlarda biz mazeret izni düzenliyoruz ve ilçeye gönderiyoruz.