Kızlar cuma günü aile hekiminden normal aylık düzenli kan veriyorum o vardı kan ve idrar verdim bugün e nabız fan bakayım dedim. Açlık kan şekeri 70 çıkmış yani düşük çıkmış. İdrar yolu enfeksiyonuda yine en yüksek seviyede çıkmış. 27 aralıkta 0 çıkmıştı ilaç kullanıyordum şimdi tekrar kullanıcam. 😪
Bu kan şekeri düşük çıkması normal mi acaba bugün gidicem saat 2 de aile hekimine ama merak ediyorum ve korkuyorum sorayım dedim