aysedemrs Meraba kızlar. 38 haftalık hamileyim devlet Hastanesi’ne gidiyorum. Bugün randevum var doktorun gün vermesi gerekmiyor mu. Sezeryan Olcam. Ne kadar rahat doktorlar ya.
Yagmur34 aysedemrs bende 38+2 doğumla ilgili bişey demiyo daha catı muanesi bile olmadım bu hafta netleştirelim dedi