nilo81 ben 8. Haftamdan 21. Haftamada kadar hep kustum. Ama aç bırakmadım kendimi kussamda yemek zorundaydım çünkü ilk 3 ayda bebeğin gelişimi için düzenli beslenmek önemli. Az az sık sık ye ve mideni aç bırakma mide aç kaldıkça daha çok bulanıyor. Kusmaya maalesef çare yok.