Kızlar doktorumuz 11 haftalıkken tahminde bulundu erkek ama değişebilir alısveris yapmayın dedi. Muhtemel pipisi olarakta ok işaretinin olduğu yeri gösterdi. Sizce pipi mi tecrübelilerden bir yorum alabilir miyim 😀 bacak arası fotosuda bos gibi sanki ama bilemiyorum. Daha 11 hafta erken değil mi. Bizim gibi olan var mı

