Merhaba arkadaslar 35+2 deyim. Normalde bebeğim cok hareketli hic durmaz. Son 1 gündür arada bir hafif vuruyor o kadar. Dokunma gibi. Bir problem var mıdır, bu 2 saatte 10 hareketi karşılamıyor. Ne yapmak gerekie, acaba bosa evham mı yapıyorum. Bu durumu yaşayan var mı