Sevdapl Özellikle geceleri ellerim ve ayaklarım inanılmaz yanıyor. Yorganın dışına çıkarıyorum ayaklarımı yine fayda etmiyor. Buz gibi suyla yıkıyorum bir dakika sonra tekrar yanmaya başlıyor. Başına gelen var mı? Normal mi bu durum. 8 haftalık hamileyim.
Wonderful_mom Sevdapl benim her iki hamileligimde de vardi resmen ayağımı kesmek istyrdum caresi yok belli bir haftadan sonra geçiyor
Mrv1007 Sevdapl o haftalarda benim de cok oluyordu bi de yaza denk geldi ilk aylarım kavruluyodum resmen. Buzdolabı poşetine vuz koyup ince bi bezr sarıyordum. Ayaklarımı sıcakladıkça onun üstüne koyup öyle uyumaya calısıyodm