Gorkemm evet doktorumdan çok memnunum odasına girdiğim zaman gerçekten vaktini veriyor ve her şeyi detaylı gösteriyor ve anlatıyor
Memnun olmasaydım değiştirecektim çünkü 5 binden 7 bin e çıkardılar fiyatı ama dediğim gibi doktorum çok iyi o yüzden bebek sağlıkla gelsin yeter diye düşünüp doktora devam edeceğim