newmom54 Kızlar 4+5 hamileyim. Eşim iş yapma diyor dinlen diyor, bende temizlik ve düzen takıntısı var dayanamıyorum evi tozlu kirli dağınık görünce çıldırıyorum.. kalkıp yavaş yavaş yapıyorum. Ara ara kendime mola veriyorum. Yanlış mı yapıyorum? 🙈
Elika0 newmom54 riskli gebelik değilsen yapabilirsin canım. Ben 37.haftaya gireceğim hala kendim yapıyorum. Bu süreçte cam sildim kapı sildim mutfak dolaplarını gardropları sildim. Sadece ağır kaldırma ve uzanma. Uzanman gereken yerlerde sandalye al yanına. Başın dönüyorsa da asla tek yapma yanında birisi olsun sandalyedeysen seni tutsun ya da yardımcı olsun
bluees1207 newmom54 her doktor farklı tabi ki de benim ilk gebeliği öğrendiğim doktorum yok eğilme kolunu uzatma 1 kilo poşet kaldırsam kaldırma diyordu şimdiki doktorumu çok seviyorum. Öyle 9 ay geçer mi diyor tam benim kafadan sosyal hayatından hiç vazgeçme abartmadan herşeyi yapabilirsin dedi sadece kendine mola ver bir saat iş yaptıysan 1-1,5 saat uzan
tazebiranne_hg04 newmom54 ilk 3 ay dikkat edin bende öyleydim eşim kızıyordu sonra kanamam oldu birden düşük riskim var keşke evi de işi de bıraksaydım diyorum
Hanife_ newmom54 bı riskiniz yoksa bişey olmaz bence ben ogrendgimde 6 haftalıktım kim bilir o sürede neler yapmışımdır yine de ağır kaldırmayın bı yere uzanmayın dikkat edin yoksa evi temizlemekten bişey olmaz
newmom54 Elika0 yok vallahi ağrım sızım yok çok şükür arada kasıklarıma minik sancılar giriyor gidiyor. Ve öğrenmeden önce masa taşıdım koltuk çektim ohoo daha niceleri. Bugün gidicez doktora soracağım yani
Busr21 Yo bence degil uzuun bi surec cunku ama siz daha cok yenisiniz cok dikkatli olun yerleri elle silmeyin cok çömelmeyin ama tembellige insan hemen alisiyor onada alismamak lazim
benimmdunyamm Vallla yapmıyorum genelde uzanmaya çalışıyorum düşük tehlikem.olmadigi halde doktor ilk 3 ay çok önemli dedi bence sizde dinlenin sonra yine yaparsınız
asyaninanneyim newmom54 canım ben o zamanlar eşimin sırtında aquadan kayıyordum 😅 9 kat merdiven cıkıp valiz tasıdım. 12 haftalıkken ev taşıdım dizdim. 32 haftalıkken tekrar ev taşıyıp dizdim 37 haftalık oldum 2 cm acılmam var hala dogurmadım :)) kendime hic hassas davranmadım yine olsa yine yapardım
kalpatisi_ newmom54 bi tehliken yoksa kendini hiç yormadan tabi ki yapabilirsin. Ağır şeyleri yerinden oynatmamak kaydıyla. Temizlik sonrası ayağının altına yastık koyup bol bol dinlen 🥰
Zambak55 newmom54 riskli değilse yapılabilir evi başkası temizleme durumu yoksa tabi hijyen de önemli sonuçta ama dikkatli ve dinlerek tabi ki
mirage333 newmom54 bende sizin gibi takintılıyım. Tüp bebek oldugu icin esim korkuyor yapma birsey diyor. Surekli kendi yapmak zorunda kaliyor ben kafama takicam diye 🤭 ama yine kendimi tutamayip toz falan aliyorum. Ama bence ne olur ne olmaz siz 12. Haftaya kadar cok yormayin kendinizi
Meltem_Akgn3 newmom54 aynısını ben yaptım az az gün gün sonra kanamam oldu düşük tehlikesi oldu artık hep yatıyorum dışarı çok nadir çıkıyorum ayakta çok durmuyorum bebeğimden önemli değil temizlik
Nergissi newmom54 yapmayın temizlik ben de sorun yok diye yapıyordum. 4.ayda lekelenme yaşadım iki defa. Ondan sonra ilişki yasak o yasak bu yasak. Bir de üstüne yediğim o korkunç iğneler. Her iğneden sonra bi hafta oturup kalkamıyordum. Aman boş ver evi. Sadece basit işleri yap . Süpürme silme eşin yapsın
Beno newmom54 Suan bence çok yenisin yatıp dinlenmekte fayda var bence kendini yorma.ikinci trimestera girince kafana göre yaparsın 🤗