Kızlar ben hamile olduğumu öğrenince sigara içmeyi bırakmıştım daha doğrusu tiksinmiştim birisi tanımda içince de kusuyordum fakat 20+5 de stresten dolayı bir tane içeyim dedim sonra bulantım tiksintim gitti canım istemeye başladı ve ben o günden bu güne hayla içiyorum şu an 23+5 yani yaklaşık bir aydın hayla içiyorum benim gibi olan yada sigara içen var mı bırakmak için ne yapıyorsunuz🤷♀️ Eşim de artık kızmaya başladı bende bırakmaya çalışıyorum ama öyle olunca daha çok istiyorum 🤦♀️