Frdvscvn 13+0 hamileyim aşırı kasik agrisi ve sancim oluyor egilip kalkinca bile sanci vuruyor ne yapabilirim ne iyi gelir acaba yardimci olabilir misiniz.?
YAkyol Frdvscvn doktorunuzla konusun magnezyum veya kalsiyum eksikliginden olabilir gunluk sade soda icin o da rahatlatir