Tuqba27 tamam tansiyondan dolayı oluyor onlar sık sık takip ederler zaten gerekli müdahaleyide yaparlar yani çoğu hamilelerde oluyo o kuzenimde mesela şikayetcı çarpıntısından çok olduğu için EKG cektiker ama normal gebelikte demiş doktoru yetişkinlerde zaten 80 120 arası aslında normal kabul edilirmiş sen sakin olmaya çalış böyle heyecan falan yapıyorsan eğer ondan da düşmez nabzın. Benim çıktığı zamanlar 2 3 gün heo taktığım için yüksek atıyordu