Şuan tam 37yim,doktor çatıyla ilgili ya da doğum şekliyle ilgili bi şey söylemedi ama ben artık yavaştan açılma egzersizlerine başlayacağım.Hatta youtubeda “activating labor” yazarsanız bi video var,max 8-9 dakikalık ve izlediğim kadarıyla kolay hareketler var.O videoya başlayacağım.Altindaki yorumları bi okuyun ama yine çünkü hep demişler ki eger gercekten bebeginizi dogurmaya hazirsanız yapın cunku yaptım akşamına suyum geldi,yaptım bi gün sonra 5 6 cm açıklıkla hastaneye gittim vs vs..
O yüzden bugünü bekledim bence bi deneyin denemekten ne kaybederiz ki💃🙈