Kizlar 4 gundur gecmeyen ishalim var ne yaptiysam gecmiyor 36 haftalik hamileyim serklajim vs var ilk iki kizimda ishalim vardi bi kac gun den sonra dogum olmustu ama bunda nedir ne degildir anlam veremiyorum 4 gun oldu galiba geçmiyor nasil gecer bilen varmi.