Mutlaka devlete ünv hastanesine falan gidin özeller sizi direk sezeryana alır. Benim suyum çars gecesi gelmişti o gece hastanede yatışımı yaptılar. Kendi sancım olmadı açılmamda hiç yoktu. Sabah 7 de suni başladılar canımdan can gitti ama yinede normal dogurdugum için cok faydasını gördüm.ilk dogumumda kendi sancım açılmam hiç olmuyodu suniyle ctesi sabahına anca dogurdum ablam kadn dogm doktoruydu sezeryan diye bagırdım ama yinede almadı 😁 ozaman cok küfür ettim yüzüne ebeleri tekmeledim ama smdi iyiki normal oldu diyorum. Sorun varsa yardımcı olurum