Sayee geçmiş olsun canım idrarda protein gebelik zehirlenmesinin belirtilerinden biri ama sadece tek başına gebelik zehirlenmesi demek olmuyor beraberinde yüksek tansiyon,ödem bebekte gelişim geriliği bunlarında eşlik etmesi lazım.oncelikle senden 24 saatlik idrar toplamani isteyecekler ve 10 günlük tansiyon takibi yapacaklar.bende durum bu şekilde ilerledi çok şükür tansiyonum hiç çıkmadı ama protein kaçağı çok yüksek olduğu için böbrek ve karaciğer enzimleri ne zarar veriyordu ve diyalizlik olma durumu olusmasin diye erken doğuma alındım.tekrardan geçmiş olsun.ve kesinlikle devlet Hastanesi’nde yaptır tahlilleri labaratuarlari çok daha iyi ve çok ciddiye aldiklari bir durum olduğu için en ince ayrintisina kadar araştırıyorlar ve 10 gün gozlem altında tutmadan bırakmıyorlar.