Semraylmz amin inşallah Allahım senin de bebeğini sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin bizim de hiç bir sıkıntımız yoktu en son muayeneye gittiğimizde muayeneden iki gün sonra bayramın birinci günü rahatsızlandım adet sancısı gibi belime ağrı girdi beyaz gri karışımı parça geldi doktorumuzu aradık endişe edecek birşeyin olmadığını kendinin de şehir dışında olduğunu doğum evine gitmemizi söyledi orda da bi idrar kan testi yapıp sadece kansızlığımın olduğunu parçanın da her hamile de karşılaştıkları bi durum olduğunu söyleyip eve gönderdiler eve gelip tekrar rahatsızlanınca bu seferde araştırma hastanesine gittik ordada çatı muayenesi yaptılar doğuma hazır olduğumu doğum yapacağımı söylediler bebeğimin birinin öldüğünü söylediler birinin yaşadığını onunda doğsa da yaşama ihtimalinin olmadığını söylediler çok acı bi durum Allahım kimseye evlat acısı vermesin😔😔