Esmavoles Birgun gecikmeyle 5 ocak adet gunumdu. Adetim bittigi gunden bugune hergun ovuslasyon testi yapiyorum ama hep silik cikiyordu. 3gundur netlesmeye basladi ben birsey anlamadim bu testlerden bilgisi olan varmi acaba
Gulcingezer Esmavoles testlerin ne zaman tam koyu olacagini kestiremezsn duzenli yapmaya devam et ikisi de ayni kirmizilikta olmasi lazim ki ertesi gun catlasin o 3 gunu cok iyi degelendir
Esmavoles Sksksksks yok hayir yapmadim bu ay yumurtlama gunumun dogrulugunu anlamak icin ovulasyon testi yapim dedim
Esmavoles Sksksksks ya birde boyle birsey oldu adetimde oncesinde basdonmelerim vb oluyordu test yaptim once silik cikti adetim gecikti yaptim yine tek cizgi oldu ertesi gun kahverengi lekelenme gordum idrarla acik renk kan geldi sonrasindaki akintilarim hep kahverengiydi ilk defa oyle oldum adet bitimindede ovulasyon testi kullanim dedim
Sksksksks Esmavoles bence ne olur ne olmaz bır kan testi ver sen baktın boyle devam edıyo bir hastaneye git canım
Esmavoles Sksksksks ayin 20sinde randevum var o zamana kadar beklicem cocuk dusunuyoruz o sebepten randevu almistim dontor ne dicek ne tavsiye etcek diye sonra boyle birsey oldu adetimle alakali bakalim doktor ne dicek
Elifcyln28 Yumurtlama olduğunda T çizgisi C çizgisi kadar koyu ya da daha koyu olması lazım. Eğer silikse hala yumurtlama olmamıştır. Hamileyseniz de yine T çizgisi kıpkırmızı çok koyu çıkar. Siz koyu görene kadar test yapmaya devam edin. İnstagramda @Birgebeningunlugu sayfası var orayı takip edebilirsiniz mesaj atınca teste bakıp cevap verir.
Umut60 Esmavoles prolaktin yüksekti dostinex kullandım oda östrojeni baskılamış o kendiliğinden arttı östrojen artınca 3 gün içinde lh düzeldi sorma gitsin yani
Esmavoles Gulcingezer ben adet bittikten sonra testlere basladim hep silikti dun ve bugunki netlesmeye basladi ozellikle bugunki cok net adet bitiminden sonra silik olmasi normalmi
Gulcingezer Esmavoles zaten silik olucak zamanla koyulasip o koyulastigi gunleri degerlendiriceksn tekrar siliklesecek ozellkgi bu ovulasyon testlerinin