Çok geçmiş olsun 😓 Bizde şu an eşimle koronayız aynı şeyler bizde de vardı ve karantinamız yarın bitiyor şu an iyileştik. Bol bol portakal limon yedik ıhlamur içtik pekmez yedik şiddetli baş ağrım olduğu zaman parol içiyordum faydası oluyordu. Bol bol sarımsaklı tarhana çorbası içtik. Bol sıvı tüketmeye çalışın. Biz böyle atlattık şükür