Denizyldzm
Yagmuracar0509
Bende 15+4 deyim canlar,benimde sol tarafta bebiş,3gündür çok feci kasık sancısı,yanlarda ağrı,gaz felan vardı.Üşütmeylede ilgisi oluyor.Biraz önce doktordan geldim sıkıntı yok çok şükür.Rahim büyüyor,bebek büyüyor her hamile kadın genelde yaşıyor Bunları dedi,magnezyum verdi tekrar rahatlatır biraz diye.Kötü şeyler getirmeyin aklınıza😇
Bende bebek haraketleri hissediyorum sanırım diye düşünüyordum, bi an bi sertlik oluşuyor orda sonra geçiyor ,doktora sordum rahimdir o onu hissediyorsun dedi 🤷🏼♀️
Ah bide cinsiyeti tam öğrenmedik daha sizler öğrenebildiniz mi 🥰