Ayse_zuzum Bayanlardır gebelikte akıntı ve kaşıntı sorunu yaşayan var mı? Varsa bi çözümü için yardiiiimmmm😢
atesyagmur67 Aynı dertten muzdaripim malesef bu sebepten dolayı erken doğum riskim var 35+2 haftalık hamileyim ben çözüm bulamadım kızımdan kaldı bu rahatsızlık bana kızım 31 aylik
Zekiyeteke Canim doktor bana travazol krem yazdi 1hafta kullanmam icin gecmezse fitil yazarim dedi krem kasintiyi durdurdu biraz ama tedavi etmiyo. Doktora gorun bence tedavi olunmazsa mantara donusebilirmis