Esra-57 yaaa sağlıkla büyütün bebişinizi 🤲🏻😍 ben çarşambadan çarşambaya kontrole gidiyorum. Geçen hafta çatı muayenesi yaptı pelvis çok güzel, çok güzel normal doğum yaparsın dedi ki ben de baştan beri normal istedim hep. Nstde de sancım çıkıyo ama açılma yok, bebeğim de iri biraz. Önce bu hafta için suniyle deneyelim dedi, sonra bi daha bakalım haftaya dedi. Suni nasıl bişey, annem suni çok zormuş öyle yapacağına sezaryen ol deyip duruyo. Uzun yazdım stres oluyorum, kusura bakmayın 😊 gerçekten dayanılmayacak gibiyse sezaryeni düşünücem çünkü