mor_menekse1 kızlarım doğdu çok şükür isim bulamadık acil koymamız lazım okdr ani doğdular ki ben karar vermemiştim Efilin /Efnan mı Buğlem /Belinay ’mi yada buğlem bide ne olabilir akıl verin lütfen 🙏 🥰