Sametnida Bu gun 40+4 ile Saat 9 da yatisim yapılacak ve suni sanci ile dogumum başlatılacak insaAlllah . Ilk dogumum olcak hem tedirgin hemde çok mutluyum. Sizlerden dua bekliyorum. Lütfen dualarınız da beni eksik etmeyin. 🤲🌸💞
Melek3 Sametnida hayırlı olsun 🤩 sağlıkla kucağına al sadece kızına odaklan doğum esnasında da aklıma gelmwz ama bizlere de dua et hasta bebeklere 🙏
userbame Dua ettim canım bende bekliyorum inalllah yarın olacak🌸Bende 40 artı 1 im.Benimki de doğmayı unuttu 🙈 Bebiş kaç kg acaba? Bende normal doğurabilir miyim diye düşünüyorum.