Handan_65
Canım eger sadece ayaklar değil tüm vücut kaşınıyorsa uyuz bulaşmış olabilir.
Öyle kirli insanda olmuyor . Tam tersi çok temiz insana daha kolay bulaşıyor. Ve 2 yıldır Suriye göçü ve diyer göçler sebebiyle ülkemizde bu arada çok sık görülüyor.
Geçen bir post açılmıştı burada , birkaç gebe daha yazmıştı uyuz olduk filan diye .
Ayıp uyanılacak birsey değil. Gelir temiz insanı daha kolay bulur . Eğer tüm vücutsa dermatolojiye gidin . Sadece ayaksa mantar olabilir yine dermatoloji bakar