Mlkbrn canım büyük ihtimalle enfeksiyondur. Stres yapma ama ihmalde etme, bende geçirdim 20 haftalıkken doktorum tek kullanımlık bir ilaç verdi onu içtim ve günde 3 4 litre su tükettim iç çamaşırımı sık sık değiştirdim ütüleyerek giydim birde bir kaç defa iç çamaşırlarımı elde toz deterjan ile yıkadım. Hatta beyaz sabun ile yıkanmasını öneriyorlar sanırım. Ama ben çok sonradan duymuştum bu elde yıkamayı, diğer dediklerimi yap rabbimin izniyle geçer. Ben 2 hafta sonrası idrar vermiştim geçmişti çok şükür