Kızlar selam 28-29 günde Bi adet olurum 2 gün geciktim kan verdim 766 sizce iyi mi bu değer?
ysmdnz tabiki de iyi canım
ysmdnz çok iyi değerin canım 7yle 10la öğrenenler vardı burda
Busoss çok şükür teşekkür ediyorum sana endişe ettim gece gece içim rahatladı
nese_gocuk cok teşekkür ederim