Aysenur_kutukcu67 İkitelli Batıbahat hastanesinde doğum yapan oldu mu sezeryan. Varsa eğer nasıl geçti kızlaaarrr
tugbaacng Aysenur_kutukcu67 eltim ve teyzem sezaryen yaptı bi sıkıntı yok. Ben de 29+3 oldum normal doğurmak istiyorum inşallah. Doktorunuz kim?