Merhaba benle aynı sorunu yaşıyan var mı bilmiyorum. İkinci gebeliğim ilk hamileliğimde 36+5 doğdu ve sütüm gelmedi 3 hafta bu süreçtede kızım mama kullandığı için meme reddi yaşadık sadece 3-4 ay emdi oda mama artı memeydi zaten çok fazlada sütüm hiç olmadı. Şimdi 38+5teyim göğüslerim bomboş ne bir doluluk ne bir sertlik aksine aşırı yumuşak ve gram sütle alakalı bir belirti yok. Ne yapmam gerekiyor yada normal mi benle aynı şeyleri yaşıyan var mı diye sormak istedim.