Derinada geçmiş olsun öncelikle bişey sormak istiyorum özele mi gidiyorsunuz kovidlileri her hastane kabul etmiyordu hala aynı mı ? Bende 32+3 ikiz gebeyim kovidim maalesef kasılma çok hissediyorum ciğer geliştiriciyi de mecbur 10 gün ileri attık doktorum doğurtabilir mi korkum var . Birde antibiyotik ten ziyade C vitamini tarzı beslenin doktorum sambucol plus şurup yada tablet günde iki kere iç dedi gribe baya faydalı zararı da yok , bide bu haftalar da çok vermiyorum dedi ama aspirin önlem olarak 5 gün kullanalım dedi . Elimde de vitamin mineral var onlara devam dedi sizde C vitamini ağırlıklı beslenin gününüz yaklaşmış doktorunuza güvenin