ikramomm Haftaya giriyoruz her zaman acıyan uçları artık yok denecek kadar az acıyor geçmesi normal mi artık 🥰
Babymy ikramomm çok normal , benim regl geçti bi hafta falan ağırdı gögüslerim sonra söndü , 35 hafta oldum hala sönük ve ağrı vs yok sıkıntı stres yapmayın kendinize 🥰