Merhaba hanımlar inşallah uyumayan vardır 🤣 bu akşam kaynanam geldi mutfakta oturduk 1-2 saat tabi arada kalktim tuvalete gittim vs karnımın sağ tarafında toplanma oldu yan kısmında üst taraf acıyo mesela bu normal midir sizce toplandığı için acıması normal mi sola yatınca iyiyim