[silindi] evet uzandığın zaman 2 katı zor oluyor . arada nst ye bağlıyorlardı . o bitene kadar zorlandım hep . hemen kalkmak istedim . ayakta çok daha kolay oluyor sancıyı karşılamak . bi de açılmanız yavaş olursa hiç moralinizi bozmayın . benim mesela 3 cm açılma 4’5 saatte falan oldu . 3 cm den 4 cm e 2 saatte çıkmıştı hatta . 1 cm için 2 saat bekliceksem ben bittim dedim . epidural aldım 4 cm olduğunda . epidurali almamla doğurmamın arası 6 dk ! 1 dakika içinde 4 cm den 10 cm e çıktı açıklık . hiç umutsuz olmayın yani . ben tabi daha zaman var sanıyorum , epidurali taktılar sancı çat diye
kesildi oh dedim dinlenirim biraz . ebe inmeden bi açıklık bakalım dedi . bi baktı hemen doktoru çağırın tam açıklık doğum başladı dedi . sancı da kesildi ya ebeye diyorum saçmalama ne doğumu ne başlaması nasıl ya ? 😂😂 tabi nasıl doğurcam korkusu panik falan . ama şu kadar söyliyim olay sancıymış . doğum anından falan korkmayın hiç . asıl zor olan sancıyı çekmek .