Woman3535 şöyle söyleyeyim oğlum 6 aylık olduktan sonra emziği almaya başladı.
Her türlü marka denedim Nuk, Phillips Avent Soothie, Mam, Nip. Ve en sonunda Avent Ultra Air almaya başladı.
Ama şöyle, her gece o uyurken veriyordum ağzına emiyordu biraz atıyordu sonra böyle devam etti. Herneyse 5-6 gün her gece veriyordum sonra öğlenleri de sürekli vermeye başladım, uykuya geçişte felan derken o attı ağzından ben verdim sonra alıştı şuan 13 aylık ve bağımlısı 😂