Sumeyye67 senmad 36+2 bende yaşıyorum malasef mide yanması ile birlikte. Hamileliğim de hiç bulantım olmadı ama bu ara oluyor. Sanırım karın büyüdüğü için mideye baskı yapıyor ondan olabilir.
2melek_annesiii senmad 36+2yim bulantılarım hiç geçmediki🥺 7. haftadan beri çekiyorum bu ara yanmalar eklendi birde
mom2609 senmad bebiş mideye baskı yapıyor ondan.. çok afedersin benim bulanmıyor ama ağzıma geliyor🙈 malesef normal bir durum