Birgebeee canım bende o zaman hissettim ama bi yerde okudum şey diyor bu haftalarda bebek anne hareket halindeyken genelde uyurmuş amniyotik sıvı sallandığı için ona salıncak gibi gelirmiş genelde geceleri uyanırmış bebek anne hareketsiz diye. O yüzden de diyor ki ebe kitabında bebekler doğduklarnda geceleri uyumaya adapte olamadıkları için anneleri gece uykuları konusunda zorlarlar 😬😁20 saat uyku 4 saat harekt edebileceği zaman dilimi