Balerin Kızlar merhaba. Doktora gittim idrar tahlili istedi sonucumda bakteri çıktı tek kullanımlık munorol adında bir ilaç verdi geçti. Gibi oldu ama geçmedi aynı sorunu yaşayan varmı beler yapıyorsunuz ? Yada neler yaptınız geçmesi için 😔
umranozby Balerin geçmiyor canım malesef bende kullandım daha önce iki gündür yeniden başladı fitil vermişti onu yaptim şimdi bakalım 😓 günde 5 litreden az su içmiyorum çamaşır değiştiriyorum nedense yine oluyor
Hatunnn Balerin aslinda idrar tahlilidisinda idrarda kultur bakmasi lazim kulturde hangi bakteri kaynakli oldugunu gormek oenmli ilaci o bakteriye ozel verirse cozumu daha kolay olur siz birde kultur yaptirin bnce bosuna ilac kullanmayin
Bskrt Balerin şeker tüketmeyin ben biraz şekerli şeyler yiyp içtiğimde hemen tekrarlıyor. Doktorum da uyardı şeker konusmda Ve bol bol yoğurt yiyorm kefir içiyorm probiyotik önlüyor enfeksiyonu
cennetinsusu Balerin Bana da o ilacı verdi 1 kullanımlıkmış. Dün kullandım. Acaba 1 kere de geçiyor mu ki anlamadım 🤨🤔
Denizz01 cennetinsusu Hatunnn umranozby Balerin bende kullandım o ilacı geçti biraz kalmıştı , 1 litre hazır su alın içine 1 çay bardağı elma sirkesi koyun. Taret aldıktan sonda azcık elinize dökün onla da taret alın. faydası çok
cennetinsusu Denizz01 Tamam canım teşekkür ederim bilgi için. Son haftalarım zaten bu zamana kadar hiç yoktu yeni çıktı. Bendede geçse bari de bebeğime geçmese
HakanDuyguGl Cnm. Bende kullandım ama kullanma idrar kültürü yaptır benım geçmedı ıdrar kültürü yaptırdım hıc bırsey cıkmadı ilaç vermedı sımdı urolojı bakıcak
Glcn000 Bnde de enfeksiyon vardı.o bölgede çok fazla yanma oluyordu dayanılcak gbi değildi.bnde tek kullanımlık ilacı kullandm 2gün snra tekrar aynısı oldu.14.haftaya kadar yanma oldu.şuan 17. Haftadayım ve kendiliğinden geçti.
Fulyarcak Balerin Kendini yeniliyor sürekli geçen kontrolümde geçmişti bu sefer yine tekrarlamış bende tek kullanımlık bi toz kullandım gece yatarken içtim sabaha kadar lavobaya çıkmazsan iyi olur dediler kullandım bakalım ne olacak suyu bol tüketin diyorlar zaten fazlasını içiyorum ama ne biçim şey anlamadım
Hatunnn Fulyarcak valla bana augmentin ile baska bi antibiyotik yazdi doktor kultur sonucum ciktiktan sonra bakteriye gore vermis guya bakalim ise yarar insallah
Balerin Fulyarcak Fulyarcak inşallah faydası olur sizde, hamile olmadan önce sistit olmuştum doktor aynı ilacı vermişti ve tamamen geçmişti. Ama hamilelikte geçmiyo nedense anlam veremedim
Burcusamet Balerin hamileligimde bendrn hic eksik olmadi o enfeksiyon banada surekli suda eritilen toz ilactan veriyolardi kac defa ictim gecer gibi oluyodu ama yinede cikiyo sadece su..suyla aticaksin enfeksiyonunu ben cok su ictim..insallah atlatirsin kisa surede