Elabadeninannesi Busrabnrby bebeğin iç organlarına beyin yapısına idrar kesesindeki idrara kadar herşeye bakıyolar
Donekalann Busrabnrby 22 .haftada yapiliyo diye biliyorum bizimkide o zmn yapilmisti bi cok tanidigiminda 😊
Elabadeninannesi Busrabnrby ben 20 haftalıkken gitmiştim 20-24hafta arası süresi zaten ama doktordan doktora değişebiliyodur belki görmek isteme süresi.
Elabadeninannesi Donekalann ben 20 de yaptırdım bana ozaman 24haftaya kadarda vakit var demişti o hafta arası bakıyolar ama doktordan doktora değişiyodur belki dediğim gibi
Busrabnrby Elabadeninannesi Donekalann bende tam.ne zaman yapildigini bilmedigim icib sormak istedim 17 haftamda kntrole gel.demisti doktor sanirim onun icin gun vercektir bakalim artik.pazartesi ogrencez
Donekalann Busrabnrby aynen canim bir ay sonra veriliyo genelde kntrole de iste 22 sinde cagirir muhtemelen 😊